Sürekli umutsuz şeyler yazmanın bir faydası olmadığını biliyorum. Ki zaten bir umuda sahipken yazma ihtiyacı hissetmiyorum. Yazmak, bazı şeyleri atlatmak, bir şeylere tahammül edebilmek için sığındığım bir faaliyet. Dünyaya umutla bakacak bir pencere bulamamak benim suçum değil.