Yusuf Küçükerdinç

Yusuf Küçükerdinç
@yeisonline
Çok şeye kırılıp hiçbir şeyim yok diyenlerdenim işte.
Sürekli umutsuz şeyler yazmanın bir faydası olmadığını biliyorum. Ki zaten bir umuda sahipken yazma ihtiyacı hissetmiyorum. Yazmak, bazı şeyleri atlatmak, bir şeylere tahammül edebilmek için sığındığım bir faaliyet. Dünyaya umutla bakacak bir pencere bulamamak benim suçum değil.
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Ben yarın ne olacak diye düşünmem. Şu an nasıl hissettiğimle ilgilenirim sadece. Yarını yarın düşünürüz, hayatta olursak tabii. Ahmet Batman
“Senden kalma bir yorgunluğum var.” Ahmet Batman
İnsanların “kazanmak” istediği zannediliyor. Belki de öyledir ama ben öyle düşünmüyorum. Kazanmadan da olur çünkü doğada kazanmak yok sadece süregelen bir döngünün içinde kayboluş var ama sen istersen yine de kazanmak için her şeyi yapanlardan olabilirsin. Değer mi? Sanmıyorum. Ahmet Batman
"Tam buldum derken kaybedersin.Belki de sırf bu yüzden günlük yaşamak lazım,çok fazla hayal kurmadan,çok fazla peşine düşmeden..." Ahmet Batman