📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu aşk denen şey çok garipti. İnsan birini sevince dünyada hiçbir kötülük kalmıyordu sanki. Kalbimi tıka basa doldurup patlama noktasına getiren bu duyguyu herkesle paylaşmak istiyordum. İçimden sağa sola taşıyordu.
Hayat kısa... Kaybedilen her zaman telafi edilmeliydi. Ve yaşanmak istenen hiçbir şey ertelenmemeliydi. Ne varsa yaşanmalıydı. Acı çekilecekse bile çekilmeliydi. Sakınmadan, hayat ne getirirse kabul edilmeliydi.