Kitaba düştüm, sabahtan akşama kadar okuyorum.
Kitaplar akıllı
Kitaplar aptal.
Kitaplar büyük
Kitaplar çocuk.
Kitaplar en uzak, en güzel yolculuk
Fakat kısır
Fakat sensiz.
Nazım Hikmet
"Önce yoldaş sonra yol"
Diyor şair. Yolun güzelliği ise yoldaşın güzelliğinden geliyor. Bir yola çıkacaksanız; mesela hayat gibi yanınızda size değer veren, kıymetinizi bilen insanlara yer verin. Güzellik yolun güzelliği kadar yoldaşın da güzelliğinden gelir. Allah'ım sen nasip et 🤲