yeter

yeter
@yeter_b
"yara" en çok iyileşirken sızlar..
Öğrenci
Üniversite
İstanbul
İstanbul
52 okur puanı
Aralık 2020 tarihinde katıldı
Kalbin güzelse, yaşadığın kötü şeylerin veya sana yapılan haksızlıkların önemi yoktur, çünkü eninde sonunda kazanan sen olursun..
Reklam
Bir süre sonra gözyaşları akamaz olur, insanın içi de dışı da kururmuş. İstese de ağlayamazmış artık. s-27
"Sen benim durup durup saplandığım..."
Yaralar derin, seneler kadar...
''...öylesine güzel bir gökyüzünün altında bu kadar kötü insan nasıl yaşayabiliyordu?
Reklam