Biz sıcacık evlerimizde oturup online alışveriş yapma telaşına düşmüşken, dünyanın bir köşesinde her gün bu şekilde binlerce insan ölüyordu. Neydi farkımız peki? Sadece farklı yerlerde doğmuş olmamız mı? Coğrafya kaderdi gerçekten de.
Böyle olmamalı diyordum, böyle hayal etmemiştim. Peki, kim hayal ettiğini yaşıyordu ki yolda? Yoldayken yolun sana gösterdiklerini yaşıyorsun aslında. Hayal ederken ne güzeldi renkler, sokaklar, insanlar...
Gerçek böyle miydi peki? Daha sonradan anlayacaktım bunu, belki de yol bana bir şeyler göstermeye çalışıyordu.