Yılmaz<••!•>hayat

Yılmaz<••!•>hayat
@ylmzdm
Kitapsız yaşamak, kör, sağır, diIsiz yaşamaktır. Mustafa KemaI Atatürk
Santral opretoru
Gaziantep
22 Nisan
25 okur puanı
Ekim 2017 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Bazen tartışacağız beIki de kavga edeceğiz. Ama hiç vazgeçmeyeceğiz, bunu iyi biImeIisin. Çünkü sen benim mecburiyetim, tek seçeneğimsin sevgiIim. Ya heIaIim oI, ya da
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bazıları kitabı kalınlığıyla ölçer, sanki kafayı değil de kolları çalıştırmak için yazılmışçasına.
Bir kitabı her açtığımda, bir ruh uykudan uyanır :):):):):):):) İyi geceler ):):):):):):):
Beni rahat bırakın, kütüphanemde istediğim zaman, istediğim bilginle sohbet edeyim.
Bu ne bee ! Aşk mı kaldı artık..” Herkes gördüğünü sever olmuş. Ne olduğuna değil, ne verdiğine bakar olmuş” .