yonca

yonca
@yncdb
Dürtme içimdeki narı , üstümde beyaz gömlek var .
Çukurova üniversitesi
17 Haziran
229 okur puanı
Ocak 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Bir asır geçsede, bin devran dönsede değişmeyecek bu dünya. Adalet hep yarım, bazı kalpler hep kırık kalacak. Bazı başlar hep eğik kalacak, bazıları hep öksüz, bazıları hep yetim kalacak. Mevsimler geçecek, çiçekler açıp solacak ama bazı kalplere bahar hiç uğramayacak. Bazılarının da bunlardan hiç mi hiç haberi olmayacak. Böyleydi adaleti olmayan dünyanın kanunu. Böyleydi vicdanlarına perde çekenlerin hayatı. Kaç gül soldu bu hain ve adaletsiz dünyanın kışında.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
" • Yaşadığımız şeylerden çok, Yaşayamadıklarımızdan dolayı yorgunuz. Birikmiş hayaller, dile gelmeyen kelimeler ve boğazımıza kadar kalabalık bir yalnızlık ile doluyuz.Günü geçmiş sevdaların yabancısı,yitirilmiş kalplerin koruyuz..dünyanın içinde kendi dünyamızı bulamadığımız için yolcuyuz biz .Sadece yolcu
“Bir şarkıya takılır, bütün gece büyülenmiş gibi dinleriz. Ama sonra bir gece şarkılar da biter. Şarkılarla birlikte bizi o vakte kadar büyüleyen diğer şeyler de biter. Söylenmiş ve söylenmemiş her şey biter. Bütün bunlardan geriye ise biten her şeyin çınladığı bir sessizlik kalır. Ama sonra o çınlama da biter. Ve insan orada kendi tükenişini görür. Ölmekten daha beter bir şeydir bu.”
ben çok fazla kırıldım. çok fazla sustum. çok fazla düşündüm. ondan bu dalıp gitmeler. ondan bu çok gülmeler,gülmezsem ağlarım çünk
Bir şarkı açıp sesim kısılana kadar, hatta avazımın çıktığı kadar bağırmak istiyorum. İçimde tuttuklarımın hepsini bağırarak gökyüzüne salmak istiyorum. Ruhumun hafiflemesini istiyorum. Sanıyorum ki üzerimdeki yorgunluk hiç uyumamaktan Ama yanılıyorum, beni yoran uykusuzluk değil içimde tuttuklarım. İçimde yaşanan deprem sarsıyor beni. Gün gelecek ben o depremin altındaki enkazda sıkışıp kalacağım ve kimsenin ruhu duymayacak. 🍀