sen varsın diye erteledim en güzel yaşımda en güzel duyguları , erteledim her şeyi bu hayatta .Yöneten sen olduktan sonra yaşamayacam hiçbir şeyi , ben senin değil kendi hayallerimi , kendi duygularımla hayata eşlik etmek istiyorum . Benimle aynı yolda yürümek isteyen herkesi de erteledim bu hayatta, kalmadı kimsem senin de yetmiyor varlığın baba. Yaşamak isterken delice , aşarken her dağı senin tümseğinde takılıyorum , artık heveslenmiyorum bile sevdanın bahçesinde binbir Çiçek açarken ben diken olmayı seçiyorsam bunun sebebi sensin .