yunus Sezgin

yunus Sezgin
@yns____szgn
Birkaç sözcük Bir umut Kâfidir...
Kendimi o kadar değersiz hissediyorum ki, ejderha olsam piknikte mangal yaktırırlar...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Neden...
Anlayamıyorum neden tüm insanlar hep üzgün, yorgun, bitkin ve hayattan soğumuş iletiler, şiirler şarkılar ve her cümlelerinde hep bu tarz kelimeleri yer vermelerine anlam veremiyorum. Neden hep mutsuz düşünür insan. Düşünüyorum bazen insanı canını sıkan hayat mı yoksa kendisi mi? Hayır nedir bu mutluluk kavramı. Neden mutlu olduğumuz halde mutsuz kırgın sözler düşer ağzımızdan. Nedir bizi buna sürükleyen?
Bazen kendi kafamda geçen düşünceleri bile anlamaz oluyorum...