Sam.

Sam.
@yollarinaserseri
Ne kaldı geriye
Ankete katılanlar lütfen sebebini de açıklarmısınız.
Sebepsiz mutlulukları mı daha çok seversiniz yoksa bir neden den dolayı mutlu olmayı mı?
Anket
Sam.
Sebepsiz,ani,deli dolu mutluluk ları :)