Sen gittiğinden belli yüreğime yağmurlar yagdı. Üşüyor bedenim sensizlikten.. O yagmur damlaları gözyaşlarıma karıştı akıyor. yine de bitmedi bitmeyecekde ısınmadı halen üşüyor yüreğim. Senden sonra anlamsız bomboş Bı hayat kaldı bana Bi yaprak gibi rüzgarın rotasına göre yaşıyorum.. Hatırlar mısın sevdiğim " gitme lütfen "derdim işte bunu bildiğim içindi. Osman kaya