📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kaderde ayrılığın kapıyı çalması varsa.. Ne kadar açmak istemesekte, içeri almak istemesekte ayrılık eninde sonunda avucumuzda olacak üzerine gözyaşlarımız dökülecek.. Osman kaya
Sen gittiğinden belli yüreğime yağmurlar yagdı. Üşüyor bedenim sensizlikten.. O yagmur damlaları gözyaşlarıma karıştı akıyor. yine de bitmedi bitmeyecekde ısınmadı halen üşüyor yüreğim. Senden sonra anlamsız bomboş Bı hayat kaldı bana Bi yaprak gibi rüzgarın rotasına göre yaşıyorum.. Hatırlar mısın sevdiğim " gitme lütfen "derdim işte bunu bildiğim içindi. Osman kaya