Müslüman nefsine ögretmen vicdanına ögrenci olmalı.. Nasıl ki ögrenci sürekli yanlışa düşer hata eder ögretmen ona iyiyi dogruyu öğütler Müslüman da nefsine ögretmen olup iyiyi dogruyu öğütlemelidir. Tam tersi vicdanına da ögrenci olup vicdanı nasıl rahat ediyorsa vicdanı ne diyorsa öyle yapmalı vıcdnının sesini dinlemelidir.. . Osman kaya