"Başka birinin kaderini çaldım, Sasha."
"Ve onu geri vermeyeceğim."
"Ya birileri onu aramaya gelirse?" Dudaklarımın kenarı bir gülümsemeyle kıvrıldı. “Bırak gelsinler."
"Beni neden öpüyorsun?" diye sordum.
Beni tatlı bir şekilde öptüğünde ağzına doğru iç çektim. “Çünkü beni baştan çıkaran tek kadın sensin.” Dudaklarını benimkilere sürttü. “Çünkü seni öpmemi seviyorsun." Sonuncusu, sahiplenici bir ısırıkla biten yumuşak bir öpücük oldu. "Çünkü senin her bir parçan bana ait."