"Birini ilk öldürüşüm değil.
"Ve son da olmayacak mı?" dedim dalgınca. "Peki ya ben.Memur Bey? Beni de öldürür müsünüz?”
Öne doğru bir adım atıp boğazımı hafifçe kavradığında nefesimi tuttum.
"Hayatım çok daha kolay olurdu o zaman."
Annemin gözleri de benimkiler gibi yaşla dolmuştu. "Bu ritimle dans et..." Elini kalbime bastırdı. "Ne zaman ve nasıl istersen."
"Ne zaman istersem mi?"
"Evet, stellina." Alnıma bir öpücük kondurdu ve beş yaşındaki kalbim ısındı. "Ne zaman istersen."