E

E
@yzrela
Ben zaten karda açan çiçeğim.
İşten dönüp dinleneyim diyorum ben eve varmadan dışarı çıkma planları bana varıyor asla dinleyemiyorum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bu sabahın köründe işe gitme varoşluğunu kim buldu?
Kaygı bozukluğu yaşlanma sebebim oluyor.
Haftasonu okurum diye iş yerimdeki romanı eve getirdim ve sonuç 1 sayfa bile okumadım.
Depremden ölmesem korkudan ölcem net.