zeynep0001.

zeynep0001.
@z_eynep_
Hiç bir gemi bizi bir kitap kadar uzaklara götüremez Orhan Veli Kanık
öğrenci
7. sınıf
3 okur puanı
Kasım 2021 tarihinde katıldı
Ve kitabın sonu şöyle bitiyordu;O İlk gördüğü, tanıdığı, güvendiği, sevdiği insan değildi artık! " Seven yanılmış,sevilen yabancılaşmıştı"... Nazım Hikmet Ran
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Tam bütün cevapları bulduğunu düşünürsün,sorular değişir. Paulo Coelho
"Kitap okumuyanlara çok yazık"dedi önündeki kocaman kitaplığa bakarak sonra devam etti"Onlar bir hayat hikayesine tıkılıp kalıyor lakin biz kitap okuyanlar bir sürü hayat yaşıyor ve şahit oluyoruz.
Konuşulmayan acı,kalbi parçalar.
Ağlamak için gözden yaş mı akmalı ?