zara.2157

zara.2157
@zara13
İnsan sevilmekten çok anlasilmayi istiyordu belki de...
Bu dünya soğuk. Rüzgâr genelde ters yöne eser. Limon ağaçları kurur. Bahaneler hep hazır. Güzel günler çabuk geçer. İçimiz hep bir hoşçakal ülkesi.. *Cahit Zarifoğlu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Suskunum tüm konuşanlara inat. Öylesine çok konuşan var ki yerli yersiz, ben suskun kalmayı tercih ediyorum. Öfkelenen konuşuyor, canı sıkılan konuşuyor, sesini duyurmak isteyen konuşuyor, konuşmuş olmak için konuşan yine konuşuyor. Ben suskunluğumu konuşturuyorum. Çoğu zaman yalnızlığımla konuşuyorum, dertleşiyorum. Kendimi dinliyorum, anlaşılmak istiyorum.!
Yaratmak istediğiniz yeni bir dünya değil, yapmak istediğiniz eskisini yok etmek!
Değil mi ki yaşam bir yerde ölümle -yani yoklukla- sonuçlanıyor, öyleyse nedir bu didinip durma, bu yedim-içtim, aldım-verdim, benim-senin kavgasının anlamı?''
Hepimiz düşüncemizi uyuklatan gündelik morfin dozunu alıyoruz. Alışkanlıklar, kötü huylar, yinelenen cümleler, bildik hareketler, tekdüze arkadaşlar, gerçekten nefret edilmeyen düşmanlar; bunların hepsi uyutur. Dopdolu yaşam... Yaşamı dopdolu yaşadığını söyleyebilecek kim var? Hepimizin boynuna tekdüzeliğin yuları geçirilmiş. Hepimiz kim bilir neyi bekliyoruz... Evet, hepimiz bekliyoruz. Bazılarının kafası daha karışık ama bekleyiş hepimizin