öncelikle kitap çok güzel .fakat oflazn ilk başta neden sanaldan tanımadığı birinin yanıa gitmesini anlamamıstım halbuseki kimsesi kalmadığı içinmiş sonra da hastalığı zaten bu yüzden annesini kaybetmesi beni çok üzdü . o yüzden geçmişini ve olmayan ailesini anlatmıyordu AHHoflaz neler çekmişsin güzel kahraman .Sizi asla untmıyacağım. :)