📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Geçen yıllarda birkaç kez başladığım fakat her zaman yarım kalan bu kitabın benim için bir zamanı varmış diye düşündüm okurken. "Kadının bir kurmaca veya bir eser yazabilmesi için kendine ait bir odası olmalı." düşüncesini 16. yy - 19. yy. arasındaki dönemden çeşitli örnekler, bazen kurmaca hikayeler ile açıklayan; yazarın kitabın sonunda bütün kadınlara "yazın!" seslenmesi ile bende yazma isteği uyandıran harika bir kitaptı. Kendine Ait Bir Oda