Zelişcimnereye

İyi geceler ..
“dünyanın en güzel domatesi olsan da domates sevmeyenlere denk geleceksin. domates olduğun için suçluluk duymak da domates olmanın tadını çıkarmak da ihtimal dahilinde.. güneşin,suyun bol olsun…”
Alıntı
Semilya Kara isimli okura yanıt verildi
Zelişcimnereye
olsun belki domates onu seviyordur 😉
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bakma açık içtiğime, benim sevdam demlidir ..
1000k
Zelişcimnereye
“koyudur” daha uygun bence 👌