Bu kadar cami ne diye şimdi bunu yazıyorum diye inancım ile ilgili eleştiriler alacağım ama bzm buralarda bir çok cami var ama nedense 2 tanesi veya 3 ü tamamiyla doluyor digerleri fotoğraf amaçlı gelen turistlerin yeri oldu resmen . Bu kadar camı yapılması için ayrılan paralar yardıma ihtiyaç insanlara , hasta insanlara , eğitime, kitaplara , destek amaçlı ailelere , açlıktan ölen toplumlara verilebilir.
Bir kütüphane yapmak ve orda bir sürü çocuğun kitaplardan faydalanması cami kadar değerli ve güzel değil mi ?