Kırmamak için kırk yerden kırılıyor. Sinemde kırık bir gönül taşıyorum kâri. Ve ne vakitten beri bu halde hiç bilmiyorum. Ve sormuyor derdine yandığım kimse, derdim nedir diye.
Herkes için yaşamak güzel, herkesle yaşamak güzel, herkesi hatırlamak güzel. Herkesi düşünmek güzel. Lakin insan böyle olunca yaşayamıyor, herkesi biliyor ama kendini unutuyor hep.
Bir kez olsun mecburen yaşamasak,mecburen yapmasak, mecbur olmasak...
Yalnızca sen ve ben.. Mümkün olmayan şeyleri söylesek, söyleşssek, inansak hayallerimize.