Sabahattin Ali şöyle diyor; “şimdi konuşmuyorum, seneler sonra da konuşmayacağım.hiç bir zaman karşılarına geçip intikam almayacağım.düştüklerinde iyi olmuş bile demeyeceğim. benim kelimelerim sesimden çıkıp kimseye çarpmayacak.keşke bunun anlamını biraz olsun bilseydiniz.”