nasıl güzel bir gündü.yol türkülerinin, muhabbetlerinin, seyirlerinin tadı bir başkaydı.nasıl da geçmiş zaman oluveriyor."gündü, güzeldi, başkaydı."geçip giden âna yağmurun eşlik etmesiyle kimleri anmadık ki.yağmur şiiriyle nurullah genci, güz konuşmalarıyla şükrü erbaş'ı, ismet özel'i ve hatta ahlat ağacı filmiyle nuri bilge ceylan'ı..şimdi daha iyi anlıyorum yazarların yağmuru beklemelerini, uzun uzuuun yürümelerini.bu da şahane bir anı olarak dursun burada.