"gözlerinden öperim.o güzel
burnuna yıldızlarca öpücük...
kendine iyi bak, bir daha
hiçbir ana doğurmaz seni. bir
daha hiçbir cihan bulamaz
seni.
tekrar öperim.
.
Kendi başına bir şeyler başaramazsan, başkalarıyla birlikte de işe yaramazsın. Neyi başaracaksın? En iyi yapabileceğin ne ise onu. Bir şeyi senden iyi yapan olmamalı.