Serinin son kitabı Amber...
Son derece müthiş bir kitaptı. Final olduğuna üzülmedim. Bence kitap tadında bitti. Finalde klişeler var mıdır diye korkmuştum ama klişe yoktu.
Lacivert serisini okumadıysanız okumanızı kesinlikle öneririm.
En sevdiğim karakter kesinlikle James. En kusursuz kitap karakteri bence James.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gayet güzel bir gençlik kitabıydı. Sonu heyecanlı bitti. Kitapta başrollere pek ısınamadım nedense .Favori karakterim Baran'dı.
Çerezlik bir kitap Nar. Şiddetle önereceğim bir kitap değil ama canınız sıkılıyorsa okuyun. Eğleneceksiniz.