Tanrı bunu tüm çevremize yaydı. O her şeyde mevcut. Tecrübe edeceğimiz her şeyin içinde var. İnsanlar sadece, bu şeylere bakış açılarını değiştirmeliler.”
Yalnızlığın, aslında bize öğretilenin aksine korkulmaması gereken bir şey olduğunu kabul etmekte ne kadar zorlanacağız? Yalnızlığa aşık olabilir miyiz?