Bebekyüzlüm

Bebekyüzlüm
@zorsun
Hiçbir şeyim olmasaydı ama sen olsaydın…!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İyi gelen ne varsa hep sen ol istedim!!
Simsiyahım farkım yok hiç geceden…
Yakındır sabrımın sona erişi…
Bir sevda meselesi bu bendeki. Öylesine derin, öylesine hoyrat.