ℤübeydeee

ℤübeydeee
@zubeyynmln
--𝔾𝕖𝕣𝕚𝕪𝕖 𝕕ö𝕟ü𝕡 𝕓𝕒𝕜𝕥ığı𝕞ı𝕫𝕕𝕒 𝕙𝕚ç𝕓𝕚𝕣 𝕡𝕚ş𝕞𝕒𝕟𝕝ığı𝕞ı𝕫 𝕪𝕠𝕜𝕤𝕒, 𝕪𝕒şı𝕪𝕠𝕣𝕦𝕫 𝕕𝕖𝕞𝕖𝕜𝕥𝕚𝕣.
Lisans
Türkçe öğretmenliği
"Keşke çocukken çok mutlu olmayıp birazını da sonraya saklasaydım."
19 Eylül 2002
58 okur puanı
Ocak 2022 tarihinde katıldı

ℤübeydeee

, 2024 okuma hedefini ekledi.
2024 OKUMA HEDEFİ
24/50 kitap - %48 tamamlandı
24 kitap okudu
50 kitap
6,3bin sayfa
0 inceleme
35 alıntı