"Nefretin ortasında, içimde,
yenilmez bir sevgi olduğunu buldum.
Gözyaşlarının ortasında, içimde, yenilmez
bir gülümseme olduğunu buldum
Karmașanın ortasında, içimde, yenilmez bir
sakinlik olduğunu buldum. Tüm bunların
içinde fark ettim ki kışın ortasında, içimde,
yenilmez bir yaz olduğunu buldum. Ve bu
beni mutlu ediyor. Çünkü dünya üstüme ne
kadar gelirse gelsin, içimde, onu gerisin geri
yollayan daha güçlü, daha iyi bir şey var
demektir...