Okuduğum ne güzel romanlardan birisi idi.
Esarete rağmen İmanına sarılmak , esarette bile dünyalık fırsatlara rağmen Allah’ı hoşnut kılmaya çalışmak çok etkileyici. Gerçek hayatta Bekir diye birisinin varlığı umutları tazeliyor. Temiz nesilin , temiz kalabilmenin ve geleceğe temiz nesiller bırakabilmenin önemi de açıkça gözüküyor. Kitabın en beğendiğim yeri ise ayetel kürsi ve inşirah suresini Bekir’in bu kadar içselleştirmesi… oldukça imrendim bu kısıma … kısaca Nurullah GENÇ farkını yine gözler önüne sermiş.
“ Aydınlık ve karanlık , iki sıkı fıkı , candan arkadaş gibi birbirlerini izleyip dururdu bu yerlerde. Hayat inişleriyle çıkışlarıyla sürüp giderdi sonsuzluğa doğru. Sonsuzluk bazen çok uzak, bazen de çok yakındı insanlara.”