Bu uygulamayı gerçekten yarar sağlamak için açtım. Kimseye taciz içeren bir mesaj isteğim olmadı. Ama bana çok geldi.. Ne kadar acı değil mi? Bitmek bilmeyen arzularını sosyal medyadan çıkarmaya çalışan acizler yüzünden kendimizi kısıtlar olduk.. Ne kadar yazık.. Allahın adaletine öyle güveniyorum ki..! Önüne gelene yazan bu aciz insanların bedeniyle ödeyecekleri cezayı ben tahmin bile edemiyorum.. Ben affetmiyorum..
#yeterartık