İzleme Sırasına göre 2023 Yapım Beğendiğim İlk 5 Film:
1) Christopher Nolan "Oppenheimer" -2023
2) Celine Song "Past Lives" -2023
3) Peter Sohn "Elemental" -2023
4) Greta Gerwig "Barbie"-2023
5) Kemp Powers "Spider-Man: Across the Spider-Verse"-2023
İzleme Sırasına göre En Beğendiğim 3 Film:
1) Christopher Nolan "Oppenheimer" -2023
2) Saeed Roustayi "Leyla'nın Kardeşleri" -2022
3) Celine Song "Past Lives" -2023
BONUS
Charlie Mackesy "Çocuk, Köstebek, Tilki ve At" -2022
Hayoa Miyazaki "Küçük Deniz Kızı Ponyo" -2009
Chris Williams "Deniz Canavarı" -2022
Tomm Moore "Denizin Şarkısı" -2014
Makato Shinkai "Suzume" -2022
Rick Moore "Zootropolis" -2016