Bu ay okuma açsından benim için verimli geçen bir ay oldu. Dokuz kitap bitirdim ve üç kitap yarım bıraktım. Şimdi sizlere bunlardan bahsetmek istiyorum...
-> Scarlet ve Ivy 1-2-3
☆ 8/10 (favorim şuanlık 3.)
-> Antabus
☆ 9/10 (Favorilerime girdi.)
-> Mutlu Prens
☆ 8/10
-> Hayvan Çiftliği
☆ 9/10 ( Tek kelime ile ba-yıl-dım.)
-> İnsan Neyle Yaşar?
☆ 8/10 (Çok beğendim.)
-> Kiraz Ağacı ile Aramızdaki Mesafe
☆ 8/10
-> Grapon Kağıtları
☆ 8/10 (Aşırı beğenmedim ama güzeldi.)
Türk edebiyatında son yirmi yıl pek çok değerli yazarın farklı eserler verdiği bir dönem oldu. 21. yüzyıl edebiyatı, post-postmodernizm ya da meta-modernizmin etkisiyle devam ederken edebiyatımızın son dönemine damga vurmuş birçok iyi romanı ve öykü kitabını listelemek istedim.
Türk edebiyatında 21. yüzyıl eserlerini anlattığım videoyu izlemek