Sadist ve Christine kesinlikle ilk önerilerim. Çok akıcı ve basit karakterler var, kim nedir karışmıyor. Ardından O, Medyum ve Hayvan Mezarlığı. O'yu okuduktan sonra mutlaka en iyi eseri olarak gördüğüm 22.11.63'ü okuyun derim. Kendi tarzından farklı olarak yazdığı Esaretin Bedeli, Uyuyan Güzeller ve Yeşil Yol'da tavsiyemdir.