21. Yüzyıl beni en çok etkileyen filmler( İlk 3 haricinde sıralama karışıktır.)
1. Manchester By The Sea
2. Mulholland Drive
3. Dogville
4. A Serious Man
5. Vier Minuten
6. En Man Som Heter Ove
7. Das Leben Der Anderen
8. Le Herisson
9. Youth
10. Spotlight
11. Three Billboards Outside Ebbing, Missouri
12. Ida
13. Leviathan
14. The Help
15. Cidade De Deus
16. Birdman
17. Boyhood
18. There Will Be Blood