Cidden tam 1 günde bitti ve bazı hikayeleri o kadar tatlış ki kalbimi bıraktım diyebilirimm,simdi tek tek tüm hikayeleri puanlarına göre sıralayacağıım:
1-Tilki Gon ∞/10
2-İstekleri bitmeyen lokanta,Kırmızı mum ve denizkızı,Eldiven,Çobanaldatan yıldızı,Mavi Nergis ile Kırmızı Nergis 10/10
3-Tepedeki Ev,Meşe Palamutları ve Dağ Kedisi,Mutluluk 9/10
4-Ay Manzaralı gece ve gözlük,Kırmızı Tren 8.5/10
5-Dereye Düşen bay soğan 8/10
6-Sözlük ve Gazete 7.5/10
7-Menekşe,İki Memur,Babil Kulesi 7/10
8-Kim,Nerede,Ne Zaman,Ne Yaptı?,Üçgen ve Dörtgen 6/10
9-Mandalinalar 5/10 (sadece betimlemelerini beğendim)
İyi okumalarrr :)))