Akış
Kaydol

Ağaçların Üstüne Kar Yağıyordu

David Guterson

Ağaçların Üstüne Kar Yağıyordu Gönderileri

Ağaçların Üstüne Kar Yağıyordu kitaplarını, Ağaçların Üstüne Kar Yağıyordu sözleri ve alıntılarını, Ağaçların Üstüne Kar Yağıyordu yazarlarını, Ağaçların Üstüne Kar Yağıyordu yorumları ve incelemelerini 1000Kitap'ta bulabilirsiniz.
Zijn mond stond open ook zijn ogen waren open, Maar de pillen waren verdwenen – Art zag dat zij naar binnen waren gedraaid en nu in zijn schedel keken. De bloedvaten in het wit van zijn ogen waren gebarsten er zaten twee rode ballen in zijn hoofd
Ceders in de Sneeuw
Op het midden van onze levensweg bevond ik me in een donker woud Omdat ik van de rechte weg was afgedwaald. Ach, hoe moeilijk is het onder woorden te brengen hoe woest en ruw en onbegaanbaar dat woud was! Wanneer ik eraan denk slaat mij de schrik weer om het hart ( Dante ) Hayat yolumuzun ortasında, doğru yoldan saptığım için kendimi karanlık bir ormanda buldum. Ah, o ormanın ne kadar vahşi ve engebeli olduğunu kelimelere dökmek ne kadar zor! Bunu düşündüğümde yine korkuyorum (Dante)
Kitabı flemenkçe okuyorumKitabı okuyacak
In Carl Heine had de duisternis van de oorlog geheerst, zoals die ook heerste in Horace zelf
16 öğeden 1 ile 15 arasındakiler gösteriliyor.