Akış
Ara
Ne Okusam?
Giriş Yap
Kaydol

Nəhcül-Bəlağəyə səyahət

Murtaza Mutahhari

Nəhcül-Bəlağəyə səyahət Gönderileri

Nəhcül-Bəlağəyə səyahət kitaplarını, Nəhcül-Bəlağəyə səyahət sözleri ve alıntılarını, Nəhcül-Bəlağəyə səyahət yazarlarını, Nəhcül-Bəlağəyə səyahət yorumları ve incelemelerini 1000Kitap'ta bulabilirsiniz.
..insan adətən özünü "başqa öz"lə səhv salır və "başqa öz"ü özü olaraq güman edir, "başqa öz"ün özü olduğunu güman etdiyi üçün xəyalən "öz'ü üçün etdiklərini həqiqətdə "qeyri-öz"ü üçün edir; "həqiqi öz"ü tərk edir, ondan ayrı düşür və adətən onu başqa hala salır.
Sayfa 213Kitabı okudu
İnsanın həddi hüdudsuzluq, sərhəddi sərhədsizlik, rəngi rəngsizlik, forması formasızlıq, xülasə, onun mahiyyəti mahiyyətsizlikdir. İnsan təbiətə və zati xüsusiyyətə malik olmayan, rəngsiz, formasız və mahiyyətsiz bir varlıqdır. Ona hər hansı hədd, təbiət, rəng va forma yükləmək, ondan "həqiqi özü"nü almağa barəbərdir.
Sayfa 207Kitabı okudu
Reklam
İnsani məktəblərin nəzərində, insanı özünə bağlayan və onu özündə məhv edən hər şeyin insani şəxsiyyətə zidd olmasında heç bir şübhə yoxdur, çünki bu, onu durğunlaşdırır və dondurur. İnsanın təkamül yolu sonsuzdur və hər cür hərəkətsizlik, durğunluq və bağlılıq onun ziddinədir.
Sayfa 197Kitabı okudu
İslam məktəbində insan malikiyyət haqqının aradan getməyinə ehtiyac duymadan öz şəxsiyyətini yenidən tapır. İslam tərbiyəsi görmüş şəxslər İslam təlimlərinin sayəsində "zöhd" qüdrəti ilə təchiz olunurlar, pul və malın özlərinə hakim olmağına izn vermədən, özləri onların üzərində hakimiyyət əldə edirlər.
Sayfa 187Kitabı okudu
Reklam
Zöhd bir insan üçün məşqdir, amma ruhun məşqi. Ruh zöhdün vasitəsilə məşq edir, artıq bağlılıqlarını tökür, yüngül yüklü olur və fəzilət meydanında rahat pərvaz edir.
Sayfa 183Kitabı okudu
Zöhd nəticənin çox olmağından ötrü aza qane olmaqdır". Yəni "az istifadə"ilə "çox fayda"nın arasında bir əlaqə mövcuddur; insanın "insani" qazancları və insani şəxsiyyətinin təcəllaları - həm duyğu və əxlaq sahəsində, həm qarşılıqlı ictimai yardım və həmkarlıq sahəsində, həm insani şərafət və heysiyyat baxımından, həm də uca aləmlərə pərvaz etmək baxımından - maddi istifadə və bəhrələnmələrlə ǝks-mütənasib əlaqədədir.
Sayfa 183Kitabı okudu
İmam Əli (ə)
"Dünya keçid yeridir, qalmaq yeri deyil. İnsanlar da bu dünyada iki dəstəyə bölünürlər: 1) Özünü dünyada satıb, əsir edənlər; 2) Özünü alıb, azad edənlər".
Nəhcül-Bəlağəyə səyahət
Nəhcül-Bəlağəyə səyahət
Naz-qəmzə içində yaşayaraq dünyada dəyişikliyə səbəb olmuş hansı dini və ya siyasi rəhbər var? Hansı sülalə başçısı ləzzətpərəst olduğu halda, qüdrəti bir xanədandan digərinə ötürə bilmişdir?
Sayfa 175Kitabı okudu
20 öğeden 1 ile 10 arasındakiler gösteriliyor.