Akış

4/10 puan verdi
Beğendi
3 günde okudu
Tamamıyla çeviri ve editör kaynaklı bir hüsran! Gelelim okurken beni sinirden kahreden kitabın yorumuna… Öncelikle yazarın kitabı yurt dışında çok seviliyor. Burada orijinal dilde okumuş ve bana kesin oku diyen arkadaşlarımda var. Kitabın genel konusuna geçmeden önce sizi uyarıyorum. Eğer orijinal dilde okuma şansınız varsa asla türkçe okumayın
6/10 puan verdi
Poppy, seyahat dergisinde çalışıyordur. Ve derginin sağladığı bütçe dahilinde geziler yapıp orayla ilgili yazılar ve fotoğraflar çekip paylaşıyordur. Bu tatile tek gitmiyordur tabi ki de uzun zamandır arkadaş olduğu ama en son tatillerinden beri konuşmadığı yakın arkadaşı Alex'le gidiyordur. En son yine bir tatile gitmesi gerekiyor ama tek gitmek istemediği için aklına Alex geliyor. Ve böylelikle o tatile gidiyorlar, orada da kaçtıkları, görmezden geldikleri şeyler daha da gün yüzüne çıkıyor.
9/10 puan verdi
6 günde okudu
Merhabalar Herkese Bu kitabı tek başına alıp götüren karekter kesinlikle Alex Nilson'dur...okuduğum en iyi şahsına münhasır karakterlerden biriydi... diyerek yoruma geçeyim. Kitabın konusu arkadaşlıktan aşka yada ikinci şansda denilebilir. Kitap yaz aylarına uygun naif ve duygu dolu bir şekilde kaleme alınmıştı.(smut kısmı yok denecek kadar az)Yazarı ilk defa okudum ve kalemi oldukca akıcıydı benim açımdan. Kitapta geçmiş ve şimdiki zaman sırayla okuyucuya yansıtılmıştı.Mesela şimdiki zamanda Poppy nin çok gıcık olduğum bir hareketine geçmişe dönüş bölümünü okuduğumda hak vermesem bile empati duydum okurken.Geçmişe dönüşler bize karekterleri daha iyi anlama olanağı vermişti anlayacağınız ve benim okurken çok hoşuma gitti. Bunun dışında kitap Poppy nin gözünden anlatılıyor daha çok onun duygularıyla okuyoruz..Ben buna rağmen Alex i daha çok sevdim..Çünkü Poppy yaşına rağmen gelişmemiş bir karakterdi.. Evet küçükken yaşadığı bazı sorunlar onun şimdiki karakterini oluşturmuş ama yinede bir noktada insan kendini aşmalı diye düşündüm ..Alex ise kesinlikle en başından bu yana çok iyi ilerletti kendi gelişimini...onunda kendine has olumsuzlukları vardı ama iş Poppy gelince adam bambaşka biri oluyordu...sevmediği şeyleri bile sırf o mutlu olacak diye tolere ediyordu. Ve bu durum beni yüreğimden vurdu okurken..Çünkü özverili karekterlere benim acayip bir düşkünlüğüm var. Şu sıcaklarda senelere yayılan bir arkadaşlığın aşka dönüşünü duygusal iniş çıkışlarla okumak sizin okuma kriterlerinize uyuyorsa okumanız gereken kitaptır diyorum... Başka güzel yorumlarda görüşmek üzere, kitap dolu bir ömür geçirmenizi dileğiyle
9/10 puan verdi
Beğendi
3 günde okudu
Tatilde Selam millet Tam yaz aylarında okunacak bir kitapla geldim Her yaz aynı arkadaşınızla tatil yapmak ister miydiniz? Kitabın konusuna gelecek olursak • Poppy ve Alex aynı şehirden üniversite okumak için gelmiş ve tesadüfen tanışan iki arkadaştır. • Her yaz birlikte bambaşka yerlerde tatil yapmak onlar için gelenek haline
5/10 puan verdi
4 günde okudu
Okurken neredeyse hiç keyif almadım. karakterlerin ikisine de çok ısınamadım ve genel olarak konu da beni çok sarmadi. Alex bi nebze çekilebilir bir karakterdi ama Poppy cidden çekilmez bı karakter. Kış yaza kavuşunca bundan beş kat daha iyiydi
6/10 puan verdi
12 günde okudu
#cevizyorumluyor #tatildetanıştığımızinsanlar #peoplewemeetonvacation #emilyhenry Baya baya çok konuşulan vibe kitaplardan biri kış yaza kavuşunca çeviri yüzünden sınıfta kalmıştı. Ancak orjinali süperdi. Yazar başarılı yani. Ama kim ne diyor hangi karakter konuşuyor belli olmayan bir diyaloglar bütünü gibiydi o kitap. Nitekim yazarın tarzı paso
7/10 puan verdi
3 günde okudu
BİR PARÇA HAYAL KIRIKLIĞI...
Kitap beklentimi pek karşılamadı açıkçası. Bu konuda biraz hayal kırıklığı yaşadım. Tıpkı İspanyol Aşk Aldatmacası'nda ve Josh ve Hazel' ın Sevgili Olamama Rehberi'nde olduğu gibi aşırı şımartılmış bir karakterimiz vardı yine. Poppy, ne istediğini bilmeyen, bilse bile elde etmeye üşenen, sağlam limanında kalmakla, sevdiği şeyi almak için sınırı geçmek isteme arasında sürekli bocalayıp durarak on iki sene Alex'in ömrünü yiyen bencil bir tipti bana göre. Ve kesinlikle Alex'i hak etmiyordu. Aslında kendileri de birbirlerine uygun olmadıklarını defalarca dile getirselerde maalesef yazar onları birbirine yazmıştı bir kere. Kitapta beni en çok sıkan sürekli bir gezi rehberi modunda oluşudu. Karakterler her tatili birlikte geçiriyor ve kız da bir gezi yazarı ancak bu kadar detay bana biraz fazla geldi. Sırf onların gittikleri, gezdikleri mekanları, yedikleri, içtikleri, tanıştıkları insanları okumaktan asıl hikayeye pek gelemedik gibi hissettim. En hissettiğim kısım son yüz sayfaydı ki, puanı da zaten onun için verdim. Okumamız için yalvarıp duran bir bookstagramın gazına geldiğim bir kitap oldu anlayacağınız.
8/10 puan verdi
4 günde okudu
Puanım 4/5 (8/10) #kitapyorumu Merhabalarrr. Bu sıcak yaz günlerinde sizde benim gibi kitap okumakta zorlanıyor musunuz? Sizlere oldukça akıcı, tam da bu zamanlar da okunacak bir aşk romanı önerisiyle geldim. Kısaca kitabın konusundan bahsedecek olursam, Alex ve Poppy uzun zamandır arkadaştır. Aralarında gelenek hâline gelen her yaz birlikte tatile çıkma gibi bir alışkanlıkları vardır. Ta ki bu durum birlikte geçirdikleri son tatilde aralarında geçenlerden dolayı sona erene kadar.. Öncelikle kitap bir geçmiş bir günümüz şeklinde ilerliyor. Böylece Alex ve Poppy'nin geçmişte gittikleri tatillerde neler yaptıklarını, zamanla arkadaşlıklarinin nasıl ilerlediğini görüyoruz.Tabi bu durum ne kadar akıcı olsa da slow burn tarzında olması bazen beni sıktı. Yine de Alex ve Poppy'nin diyaloglarını okumak oldukça keyifliydi. Açıkçası kitap hakkında değinecek pek bir şey bulamadim ama çıtır çerez slow burn bir aşk romanı okumak istiyorsanız tavsiye ederim. Not: Kitabin sonlarinda +18 sahneler olduğu için alırken buna dikkat etmenizi öneririm. Kitapla kalın..
4/10 puan verdi
Tatilde Tanıştığımız İnsanlar #KitapYorumu “Seninle tanışana kadar yalnız olduğumun farkında değildim.” Herkese merhaba. Tamamen çeviri kaynaklı olduğunu düşündüğüm beğenmediğim bir kitabın yorumuyla geldim. Keşke kendi dilinde okusaymışım dedim. Poppy ve Alex hiçbir ortak noktaları olmayan çok yakın iki arkadaş. Bu ikili her yıl beraber tatile gidiyorlar. Bu alışkanlıkları üniversitede başlıyor ve bu her yıl bir rutine dönüşüyor. Çok yakın arkadaş olan Poppy ve Alex zamanla birbirlerinden hoşlanmaya başlıyorlar. İki yıl önceki tatilde ikili yakınlaşıyor ama bunun çok büyük bir hata olduğunu arkadaşlıklarına zarar verebileceğini düşünüyorlar ve iki yıl boyunca birbirleriyle konuşmuyorlar. Ta ki Poppy Alex’e mesaj atıp tatile gelmek ister misin diye sorana kadar. Kitabı okurken asla içine giremedim, karakterlerle bağ kuramadım bu da kitabı sevmeme nedenlerimden biri oldu. Yurt dışında bu kadar popüler olan bir kitabın çevirisinin daha güzel ve daha özenli olmasını isterdim. Yani öyle cümleler vardı ki ben ne okuyorum dedim. Bir geçmiş bir günümüz okuyorduk ki bu benim çok sevdiğim bir olaydır ama kitapta bu olayıda sevemedim. Konu güzeldi ama bilmiyorum benim için tam olmamıştı. Biraz zaman geçtikten sonra ingilizce olarak tekrar okuyup şans vermek istiyorum. Alex tatlı bir karakterdi sevdim. Nazik ve komik biriydi. Ama Poppy’e hiç ısınamadım. Birbirleriyle olan diyalogları tatlıydı. Ama çoğu diyalog maalesef yine çeviri kurbanı olmuştu. Onun dışında sonunu yeterli bulmadım. Daha güzel bir son olabilirdi. Okuyacaksanız kesinlikle ingilizce olarak okumanızı öneririm. Bu çeviriyle beğenmezsiniz çünkü
Tatilde Tanıştığımız İnsanlarEmily Henry · Epsilon Yayınevi · 2022661 okunma
100 öğeden 1 ile 10 arasındakiler gösteriliyor.