Akış
Ara
Ne Okusam?
Giriş Yap
Kaydol
Gönderi Oluştur
Profil
İlahi, bu necə vadidir ki, iynə ucu qədər yaxınlaşmaq istədiyimdə uzun məsafələrlə uzaqlaşıram?!
Kalbin Hastalığının Tanımı
irfan sahibi insanlara ölümden daha ağır gelir. Çünkü Hakk'ın farkına varmamak, Hakk'tan kopmak demektir. Ölüm ise, insanlardan kopmaktır. Bu iki kopma arasında ne büyük fark vardır?
Reklam
Kalbin Hastalığının Tanımı
İrfan sahibi biri şöyle demiştir: "Bu dünyanın yoksul insanlan, en güzel nimeti tatmadan dünyadan göçüp giderler" Onlar dünyadaki en güzel nimetin ne olduğunu soranlara da şu cevabı vermişlerdir: "Allah'ı sevme, O'nunla dostluk, O'na kavuşmayı arzulama zikir ve itaat."
Filosofla sufi görüşüb ayrıldıqdan sonra bir-birini belə səciyyələndirirlər: Filosof – «Mənim bildiyimi o görür», – deyir. Sufi – «Mənim gördüyümü o bilir», – deyir. Şair zirvəni poetik vüsətin qüdrəti ilə fəth edir və təbii ki, özünü məhz sənətlə, musiqi və ya şeirlə ifadə edir (şairin filosofluğu). Filosof kəşflə qalxdığı məqamı təfəkkürün, məntiqi idrakın dili ilə, terminlərlə ifadə etməyə çalışır – bilik əldə edir – anlayır, dərk edir.
‏صَبورٌ وَلو لَم تبقَ منِّي بقيَّةٌ
Sebep yokken yemekten içmekten kesilmiştim. "BUNDA KERAMET VAR"
Sebep yokken yemekten içmekten kesilmiştim. Babam, “Oğlum ye!” dedikçe ben “Bir şey yiyemiyorum”, diyordum. Artık zayıflıyordum. Kuvvetim o dereceye varmıştı ki istesem pencereden kuş gibi dışarı uçardım. Bunda keramet var; ama sana açıklamak istemiyor, dediler.
Reklam
Sen teninle hayvan, ruhunla meleksin. Bunun için hem toprağa hem feleğe gidersin.
"Ben benim, ama şimdi ben sen oldum."
Şems-i Tebrizi
Şems-i Tebrizi
Reklam
"Sən okeanda bir damla deyilsən. Sən bir damlada bütün okeansan".
Mevlana Celaleddin-i Rumi
Mevlana Celaleddin-i Rumi
Yaxşı ibadət etməyin, onun bəxşişlərindən bəhrələnməyin hesab-kitabı, qaydası, necə deyərlər, mexanizmi vardır və özünü gözəl tərzdə idarə etməklə bağlıdır. Yəni özünü, öz hiss və duyğularını, nəhayət, öz qəlbini yaxşı idarə etməkdən asılıdır. Qəlb, hiss və duyğular hər şeydən daha çox düzgün idarəçiliyə möhtacdır.
Zöhd bir insan üçün məşqdir, amma ruhun məşqi. Ruh zöhdün vasitəsilə məşq edir, artıq bağlılıqlarını tökür, yüngül yüklü olur və fəzilət meydanında rahat pərvaz edir.
Sayfa 183Kitabı okudu
Zöhd
Ehtiyac tülkü xasiyyətliliyin, ehtiyacsızlıq isə azadlığın meyarıdır. Əsas arzuları "yüngül yükə sahib olaraq rahat pərvaz etmək" olan dünya azadları öz ehtiyaclarını azaltmaqla əşya və insanların əsarət bağından azad olmaq üçün zöhd və qənaəti seçirlər.
Sayfa 171Kitabı okudu
70 öğeden 1 ile 15 arasındakiler gösteriliyor.