Akış
Ara
Ne Okusam?
Giriş Yap
Kaydol
Gönderi Oluştur

Mutâlî’

Mutâlî’
@rihle
Sıkı Okur
Bir hiçim, hem hiçliğimde bîçâre. Bir bîçâre, hem hiçliğim kendime çâre...
Bilhassa dünya stratejisinde İsrail’i, Orta-Doğu’da kendi ileri karakolu sayan Birleşik Amerika bu ülkeye şartsız ve sınırsız destek sağlamaktadır. .
Sayfa 202 - Pınar
Reklam
Sonuç
3) Uyuşturucu bir ideoloji ve bir seri vahşi ve terörist hareketlerden doğmuş bu devlet, sömürgeci Batı güçlerinin öldürücü baskısı ile alınan illegal bir Birleşmiş Milletler karan ile meydana getirilmiştir.
Sayfa 202 - Pınar
Sonuç
2) İsrail Devletinin kuruluş doktrini; arkasına saklandığı Yahudi geleneğinden değil fakat ırkçılığın, ulusçuluğun ve sömürgeciliğin bir başka şekli olan XIX. yüzyıl Batı ulusçuluğundan ve sömürgeciliğinden doğmuş Siyasî Siyonizm’dir.
Sayfa 202 - Pınar

Okur Takip Önerileri

Tümünü Gör
Sonuç
1- İsrail devletinin o yerleştiği yerde, ne tarihi, ne Kitabı Mukaddes’e dayalı, ne hukuki ne de ahlaki hiç bir dayanağı yoktur. Irkçılığa, yayılmacılığa ve devlet terörizmine bağlı iç ve dış tutumu onu diğerleri gibi bir devlet, hatta çok sıkı bağlarla bağlanmış olduklarından daha ileri bir duruma sokar.
Sayfa 201 - Pınar
Arabları Filistin’den kovmak ve dışarıda Arab ülkelerinin parçalanmasına çalışmak... İşte Siyonist projenin iki kanadı...
Sayfa 172 - Pınar
Reklam
Son olayların ışığı altında, megaloman bir Siyonizmin, mitolojik efsanelerinin, insanlığa ne kadar kan ve gözyaşına mâl olabileceği bütün satırların arasında gizlidir.
Sayfa 170 - Pınar
Haçlılar bir «Hıristiyan Siyonizm!» idi. Şimdiki siyasî siyonizmin «Yahudi Haçlı seferi» olduğu gibi... Her iki şekilde de maneviyat ve inancın saptırılması olayı vardır.
Sayfa 144 - Pınar
Kudüs’ü haçlılardan kurtardıktan sonra Sultan Selahaddin’in aldığı ilk tedbir onu Yahudilere ve bütün Hıristiyanlara açmak olmuştu. Halbuki şehrin önceki sahipleri olan Haçlılar, Yahudileri, Ortodoks Hristiyanları ve Müslümanları öldürmüş veya kovmuşlardı.
Sayfa 144 - Pınar
Kudüs
Her üç semavî din için, hatta insanlığın tek bir inanç etrafında bütünleşmesinin sembolüdür.
Sayfa 144 - Pınar
Kudüs, üç büyük dinin en değerli saatlerinin bir araya geldiği bir şehirdir: Yahudilik, Hristiyanlık ve İslâmiyetin ortaklaşa inandıkları, akıl ve maneviyatın da ötesine geçerek her ikisini bir amaçta birleştiren, inanç kurucusu Hz. İbrahim’in kurbanı... İsa Peygamberin ölümü ve tekrar vücut sahibi oluşu... Ve nihayet Peygamber Hz. Muhammed’in Miraç’a çıktığı yer ki, O noktayı Kur’an gibi Kitab-ı mukaddes de Hz. İbrahim’in, kesmek için kurbanını yatırdığı yer olarak belirtiyor... Dolayısıyla bu inanç da Müslümanların olduğu kadar hem Yahudilerin ve hem de Hristiyanların ortak inancıdır.
Sayfa 144 - Pınar
Reklam
Tevrat’taki 136. mezmurda yer alan: «Eğer seni unutursam Kudüs* sözcükleri Yahudi imanını temel direği olmaya devam ediyor.
Sayfa 143 - Pınar
Siyasî siyonizmin babası olan Théodore Herzl’in kendisi dinsizdi. Tann’ya inanmazdı... Dinî kitaplara sadece kendi güç politikasını destekledikleri ölçüde yakınlık gösteriyordu.
Sayfa 142 - Pınar
Mottomuz
''İyi dostlar, iyi kitaplar ve bir de huzurlu bir vicdan; işte ideal hayat!''
Sayfa 12 - TurkuvazKitabı okuyor
Çinliler birine beddua edeceklerinde ''Olağanüstü dönemlerde yaşayasın'' derlermiş ya, buradan bakınca biraz beddualı bir çağa gelmişim hissine kapılıyorum.
Sayfa 12 - TurkuvazKitabı okuyor
7,1bin öğeden 16 ile 30 arasındakiler gösteriliyor.