1972, Kocaeli doğumlu olan Ege Görgün 1995 yılında girdiği medyada bugüne dek pek çok yayın grubunun çeşitli mecralarında farklı pozisyonlarda görev aldı.
Dergilerde yayın yönetmeni (Max, Milliyet Kardeş, Beşiktaş, Erkekçe, Goal) editör (Haftalık, Esquire) ya da yazar (AD Net, T3, FourFourTwo vs.) olarak; gazetelerin haftasonu eklerinde köşe yazarı, sinema yazarı, müzik yazarı ya da kitap sayfası yazarı (Milliyet, Vatan, Akşam) olarak; internet portallarında yine yayın yönetmeni ve yazar (E-kolay, Veezy.com, Goal.com) olarak; TV kanallarında yorumcu, danışman ve program editörü (TRT, Bloomberg HT) olarak çalıştı. 1990’ların ikinci yarısından bu yana çok sayıda çizgi romanın (Hellboy, Zagor, Teks, Nathan Never, Martin Mystere, Dylan Dog) ve çocuk dergisinin/kitabının (Casper, Maske, Herkül, Star Wars, Power Rangers, Hotwheels, Ben10) editörlüğünü ya da çevirmenliğini üstlendi. Öyküleri çeşitli edebiyat dergilerinde (Adam Öykü, Gösteri, Düşler, Yazıyor) yayımlanan Görgün’ün bir bilimkurgu öyküsü de 2003’de Okuyanus yayınlarından çıkan Gelecek Öyküler derlemesinde yer aldı. Bugüne kadar 3 uluslarararası sinema festivalinde jüri üyeliği yaptı.
Aynı zamanda Sinema Yazarları Derneği ve Çizgi Roman Derneği üyesi olan Görgün tüm külliyatını 1 Ocak 2008’de hayata geçirdiği ve başka yazarların da katkıda bulunduğu tersninja.com blogunda paylaşıyor.
“Oysa dünyanın en zengini en çok parası olan değil, elindekinin kıymetini bilen, en kalender olandır. Tıpkı en merhametli kişinin, dünyanın en güçlüsü olması gibi.”
Ege Görgün'ün tersninja.com isimli sitede yazdığı denemelerini içeren kitap, sinema ile ilgili yazılardan oluşuyor ama bunlara "sadece sinemayla ilgilidir" demek doğru olmayacaktır. "Ters ninja kanunu, özellikle aksiyon filmlerinde kullanılan bir klişedir. Bu kanuna göre, kötü adamların sayısı ne kadar fazlaysa kahramana zarar verme olasılıkları o kadar düşüktür." açıklamasıyla başlayan kitap, 67 okumaya değer yazıyı barındırıyor. Bunlar arasında bazı sinema yazarlarıyla yapılan kısa röportajlar da var. Sinemayla ilgiliyseniz ve özellikle Türk sinemasını ve arka planda kalmış bilgileri merak ediyorsanız zevk alacağınız bir okuma olabilir. Beğendim.