Sinem

Sinem
@01_49
( ˘ ³˘)♥24:05:2020(◍•ᴗ•◍)❤
Rüyam olsan tabire bırakırdım ama duamsın o yüzden takdire bırakıyorum
Reklam
Geceler uyumak için değil özlemek için var gibi
Kırarlar diye hayal kurmkatan vazgeçilmez
Seni özledim mi demeliyim yoksa sen hisseder misin ?