Sinem

Sinem
@01_49
( ˘ ³˘)♥24:05:2020(◍•ᴗ•◍)❤
Geceler uyumak için değil özlemek için var gibi
Reklam
Kırarlar diye hayal kurmkatan vazgeçilmez
Seni özledim mi demeliyim yoksa sen hisseder misin ?
+ Bundan iki hafta önce telefonum bozulsa umrumda olmazdı ama şimdi o telefonun içinde çok değerli bişey var... -Ne var? +Sen varsın. ❤S❤E❤
İyikilerimiz Keşkelerimizden Çok Olmalı...