Sinem

Sinem
@01_49
( ˘ ³˘)♥24:05:2020(◍•ᴗ•◍)❤
Seni özledim mi demeliyim yoksa sen hisseder misin ?
Reklam
+ Bundan iki hafta önce telefonum bozulsa umrumda olmazdı ama şimdi o telefonun içinde çok değerli bişey var... -Ne var? +Sen varsın. ❤S❤E❤
İyikilerimiz Keşkelerimizden Çok Olmalı...
Zaman seni bana getirecek ise mesafelere razıyım ❤S❤E❤
O kadar güzel gülüyorki tamam diyorum bu kadar yaşadığım yeter ❤S❤E❤