03abvd

"Çabucak evlenen yavaş yavaş pişman olur" derler içdiyardaki yaşlı kadınlar. Bunu onlardan iyi kim bilebilir ki? Yaşlı kadınların her şeyi idare ettikleri gizlenmeyen bir sırdır.
Sayfa 129·Kitabı okudu
Reklam
"Ben loki'yim" dedim. "iyi kelimesi lügatımda yoktur."
Baş belası olmak benim doğamda var. Surtr'un bunu bilmesi gerekirdi; Odin'in de. İkisinde başlarına gelini hak etti.
Fakat güç, beraberinde sorumluluk getirir. Sorumluluk da korku. Korkuyla da şiddet. Şiddetle de kaos...
Sayfa 28·Kitabı okudu
Her şey ölür - Dünyalar bile; tanrılar bile; Mütevazı anlatıcınız bile.
Sayfa 21·Kitabı okudu