Şu güzelim site de, son bir hafta paylaşılan o kadar gereksiz yazıdan, siteye kitap bilgisi için ilk bu yazıları okusa, zaten face, twe.. var diyerek çeker gider di, her hal de.
Evet haklı olunduk sebepler var, adam bir “bayanın” “nick’inic kullanarak şiir yazmış “ahlaksızca”. Ve isyan etmek te haklı.
Şikayet edilecek bir alan yok mu? Madem yok "site editörleri" uyuyor mu? Ya da şu kirlilik hiç mi onları rahatsız etmiyor, çok merak ediyorum...