Düş Peşin(m)de

Düş Peşin(m)de
@0987kitap
Ben "Düş". Kapalı sandıktan her şey çıkar, dua edelim de, Cehennem çıkmasın... S.T.
Şura da o kadar anlamsızca şey paylaştiniz ki bu gün... Hani bir söz var ne kadar doğru yansıtılar söz olur bilmem ama... "Evlat olsanız sevilmezsiniz" Edebiyatın bu kadar dışına çıkılabilir. Verem ettiniz.
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
× Yunuslar gibi özlerdim, Gemilerle dans etmeyi. Burnumun dikine, Denizin alt/üst etmeyi... × S.T.
Kokusu Kalsada Ölüm
Bir kuru güldür artık Kökü toprakta olsada, Yapraktan suyu çıkmaz artık. Bir kuru kokusu kaldı, elimde. Başka nece anlatılır ki, acısı... "..." S.T.
Şiir
Bir bakarmıyız...
Şu güzelim site de, son bir hafta paylaşılan o kadar gereksiz yazıdan, siteye kitap bilgisi için ilk bu yazıları okusa, zaten face, twe.. var diyerek çeker gider di, her hal de. Evet haklı olunduk sebepler var, adam bir “bayanın” “nick’inic kullanarak şiir yazmış “ahlaksızca”. Ve isyan etmek te haklı. Şikayet edilecek bir alan yok mu? Madem yok "site editörleri" uyuyor mu? Ya da şu kirlilik hiç mi onları rahatsız etmiyor, çok merak ediyorum...
1000Kitap
Görüntü kirliliğini çöplükte aramamak lazim