Düş Peşin(m)de

Düş Peşin(m)de
@0987kitap
Ben "Düş". Kapalı sandıktan her şey çıkar, dua edelim de, Cehennem çıkmasın... S.T.
Şu güzelim siteyi sevgililer pistine cevirdiniz... Suc siz de degil esasin da, yönetim de.. Kültürel kareleri barindırmayanin bura da ki üyelik te kalması nedir. Belli bir katogori kuralı olmalı bence!.
Reklam
Burada çok güzel büyüler ve gizemler var, Burada dış dünyadan var olan, din'e (İslam) çelme takanlar da var.(takmak isteyipte takamayacaklar...) Burada güzel insanlar var, herkes kötü olamaz ya!. Burada güzel kitaplar var, güzel kalpli atan paylaşımcılar da... Sevgi ve saygı ile...
Yazarları ağlatan sanırım, satılmayan kitaplar değil! Değer görülmeyen uykusuz geceleri... S.T. Bence